Sant Jordi 2013

Projecte: Contes, llegendes, costums i tradicions de Catalunya.

Objectiu: Fomentar el coneixement de la cultura catalana

Tasca: Elaborar un llibre de contes, llegendes, costums i tradicions catalanes.

El llibre serà l’obsequi que portaran els nostres  alumnes de 6è quan vagin a visitar l’escola d’Estònia. En aquesta escola es celebrarà el dia de “Catalunya” i el llibre serà un element més de la diada.
Es deixarà una còpia a la biblioteca escolar perquè formi part del seu fons.

S’ha triat aquest tema per relacionar-lo amb el  projecte Comenius Music for everybody que s’està desenvolupant a l’escola i que té com un dels objectius conèixer altres estudiants i la seva realitat cultural.
Amb el llibre de contes, llegendes, costums i tradicions es pretén que hi hagi un intercanvi de coneixements i, alhora,  que els nostres alumnes coneguin molt més la cultura catalana.

prego

Inici del projecte:

Els missatgers del drac de la biblioteca ens han pregonat, al so del flabiol i el timbal, la tasca que haurem de fer aquest any per Sant Jordi:
Un llibre de contes, llegendes, costums i tradicions de Catalunya.

llibre

p